Feedback

Bent u ontevreden over bepaalde zaken?  Wij gaan graag samen met u in gesprek, zodat we samen op zoek kunnen naar een oplossing.

  • Stap 1: Vakdocent

    Neem eerst contact op met de vakdocent waar u mee in gesprek wilt. Wanneer u met de vakdocent niet tot een gezamenlijke oplossing kunt komen neem dan contact op met de mentor.

  • Stap 2: Mentor

    Breng, wanneer u er met de vakdocent niet uitkomt, de mentor op de hoogte. Deze zal met u en de vakdocent naar een oplossing toewerken.

  • Stap 3: Teamleider

    De teamleider zal met u in gesprek gaan en uw klacht onderzoeken. De bevindingen van de teamleider worden aan u en de vakdocent medegedeeld.

  • Stap 4: Directeur

    U kunt contact opnemen met de directeur wanneer u bovenstaande stappen heeft gehanteerd. Dit kunt u doen door onderstaand feedbackformulier in te vullen.

Feedbackformulier Wolfert Dalton

Klachtenregeling BOOR